Your address will show here +12 34 56 78
Veelgestelde vragen

Kan ik zakelijke klant worden van DeckX?

Zakelijke klanten bestellen bij DeckX Bamboo in de fysieke winkel of in de webshop. In de fysieke winkel wordt er gewerkt met offertes en netto prijzen. In de webshop is er een kortingscode voor zakelijke klanten. Bij het aanvragen van de kortingscode wordt o.a. uw KVK nummer gevraagd.

Kan ik korting krijgen op producten in de webshop?

Voor zakelijke klanten is er een kortingscode aan te vragen. Via social media zijn er acties voor particulieren en worden er specifieke kortingscodes uitgegeven. Op de afreken-pagina voer je de kortingscode in.

Ik ben ondernemer en bestel via de webshop. Krijg ik een btw factuur?

Zakelijke klanten die bestellen via de webshop en gebruik maken van de kortingscode ontvangen automatisch de factuur in de mail met een kopiefactuur bij de bestelling.

Is het mogelijk dat DeckX mij helpt bij de montage?

Zie je het niet zitten om zelf de aanleg te doen dan kun je een plaatselijke hovenier of aannemer inschakelen. Afhankelijk van de locatie en de klus kunnen wij ook van dienst zijn. Bel of mail ons voor een passende offerte!

Ik twijfel over het te nemen type plank. Waar kan ik de verschillende producten bekijken?

Je bent van harte welkom in onze showroom om de verschillende terrasplanken, tuinschermen en gevelplanken van bamboehout te bekijken. De showroom is binnen. Adres: De Wymerts 2-d, 8701 WT Bolsward. Wij zijn op werkdagen geopend van 9:00 uur tot 17:00 uur. Om je optimaal van dienst te zijn, verzoeken wij je een afspraak te maken. Dit kun je telefonisch doen op 0515-700215 of via een mail naar info@deckx.nl. Past een afspraak je beter op een avond of op zaterdag, dan is dat ook mogelijk. Neem gerust je (tuin)ontwerp mee naar de afspraak, zodat wij je kunnen adviseren over de toepassing van bamboehout. Of ontvang samples thuis! Samples zijn te bestellen in de webshop.

Ik ben wat vergeten in mijn webshopbestelling. Kan ik dat nog toevoegen?

Ben je een artikel vergeten, maak dan een nieuwe bestelling aan voor hetgeen je vergeten bent. Als het in dezelfde verzendklasse valt vul je nu als bezorgoptie in “afhalen”. Zo betaal je geen dubbele transportkosten. Je bestelling wordt als 1 pakket behandeld/bezorgd. Op de afrekenpagina bij “opmerkingen” graag vermelden dat deze bestelling hoort bij een andere bestelling zodat we weten dat je niet persoonlijk bij ons langs komt om de bestelling op te halen.

Ik heb veel materialen nodig. Moet ik bestellen via de webshop?

Wanneer je veel materialen nodig hebt adviseren wij je contact met ons op te nemen. Samen nemen we je project door en geven we advies over materiaal en bevestiging. Dan weet je zeker dat je niets vergeet en heb je alles in 1 x in huis.

Zijn alle producten op voorraad?

Al onze producten zijn op voorraad. Het is mogelijk dat er meerdere bestellingen tegelijk zijn en een artikel op korte termijn niet op voorraad is. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om alternatieven of een andere levertijd te bespreken. Is een alternatief niet te vinden en/of duurt de levering voor jou te lang, dan is het mogelijk de bestelling te annuleren.

DeckX is gecertificeerd lid van Stichting Webshop Keurmerk. Waarom?

Het certificaat betekent dat de webshop is gekeurd en voldoet aan de nieuwste Europese Wetgeving. Je koopt veilig en betrouwbaar aangezien zaken als herroepen en retourneren zijn vastgelegd in de Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk waar DeckX zich aan dient te houden.

  • Text Hover
  • Text Hover
Bezorgen en afhalen

Herroepen en retourneren

Betalen

Garantie en klachten

Showroom

Veelgestelde vragen

Downloads

Contact

Vragen?

start een live chat, bel 0515-700215 of mail info@deckx.nl