Your address will show here +12 34 56 78
Veelgestelde vragen

Kan ik zakelijke klant worden van DeckX?

Zakelijke klanten bestellen bij DeckX BV in de fysieke winkel of in de webshop. In de fysieke winkel wordt er gewerkt met offertes en netto prijzen. In de webshop is er een kortingscode voor zakelijke klanten. Bij het aanvragen van de kortingscode wordt o.a. uw KVK nummer gevraagd.

Kan ik korting krijgen op producten in de webshop?

Voor zakelijke klanten is er een kortingscode aan te vragen. Via social media zijn er acties voor particulieren en worden er specifieke kortingscodes uitgegeven. Tijdens het afrekenen voert u de kortingscode in.

Ik ben ondernemer en wil graag bestellen via de webshop. Krijg ik als zakelijke klant een factuur?

Zakelijke klanten die bestellen via de webshop en gebruik maken van de kortingscode ontvangen automatisch de factuur in de mail met een kopiefactuur bij de bestelling.

Is het mogelijk dat DeckX mij helpt bij de montage?

Ziet u het niet zitten om zelf de aanleg te doen dan kunt u een plaatselijke hovenier of aannemer inschakelen. Afhankelijk van de locatie en de klus kunnen wij ook van dienst zijn. Bel of mail ons voor een passende offerte!

Ik kwijfel en weet niet welke plank het best is voor mijn project. Kan ik langskomen om de verschillende producten te bekijken?

U bent van harte welkom in onze showroom om de verschillende terrasplanken, tuinschermen en gevelplanken van bamboehout te bekijken. De showroom is binnen. Adres: De Wymerts 2-d, 8701 WT Bolsward. Wij zijn op werkdagen geopend van 9:00 uur tot 17:00 uur. Om u optimaal van dienst te zijn, verzoeken wij u een afspraak te maken. Dit kunt u telefonisch doen op 0515-700215 of via een mail naar [email protected]. Neem gerust uw (tuin)ontwerp mee naar de afspraak, zodat wij u kunnen adviseren over de toepassing van bamboehout. Past een afspraak u beter op een avond of op zaterdag, dan is dat ook mogelijk.Neem gerust uw (tuin)ontwerp mee naar de afspraak, zodat wij u kunnen adviseren over de toepassing van bamboehout.

Ik ben wat vergeten in mijn webshopbestelling. Kan ik dat nog toevoegen?

Bent u een artikel vergeten, maak dan een nieuwe bestelling aan voor hetgeen dat u vergeten bent. Indien het in dezelfde verzendklasse valt vult u nu als bezorgoptie in “afhalen”. Zo betaald u geen dubbele transportkosten. Uw bestelling wordt als 1 pakket behandeld/bezorgd. Op de afrekenpagina bij “opmerkingen” graag vermelden dat deze bestelling hoort bij een andere bestelling zodat we weten dat u niet persoonlijk bij ons langs komt om de bestelling op te halen.

Ik heb veel materialen nodig. Moet ik bestellen via de webshop?

Wanneer u veel materialen nodig heeft adviseren wij u contact met ons op te nemen. Samen nemen we uw project door en geven we advies over materiaal en bevestiging. Dan weet u zeker dat u niets vergeet en heeft u alles in 1 x in huis.

Zijn alle producten op voorraad?

Al onze producten zijn op voorraad. Het is mogelijk dat er meerdere bestellingen tegelijk zijn en een artikel op korte termijn niet op voorraad is. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om alternatieven of een andere levertijd te bespreken. Is een alternatief niet te vinden en/of duurt de levering voor u te lang, dan is het mogelijk de bestelling te annuleren.

Wat betekent het voor mij dat DeckX gecertificeerd lid is van Stichting Webshop Keurmerk?

Het certificaat betekent dat de webshop is gekeurd en voldoet aan de nieuwste Europese Wetgeving. U koopt veilig en betrouwbaar aangezien zaken als herroepen en retourneren zijn vastgelegd in de Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk waar DeckX zich aan dient te houden.

  • Text Hover
  • Text Hover
Bezorgen en afhalen

Herroepen en retourneren

Betalen

Garantie en klachten

Showroom

Veelgestelde vragen

Downloads

Contact

Vragen?

bel 0515-700215 of mail [email protected]